Systrar på besök

Jag har inte haft tid att uppdatera bloggen den senaste veckan. Det har varit full rulle här. Kajsa kom på besök i tisdags och det slutade med att både hon och Stina sov över. Stina har varit jättesjuk, med hög feber, ont i kroppen och frossa. Hon är fortfarande inte bättre så pappa är på väg till Växjö för att hämta henne nu.

Själv ska jag efter dagens seminarium storstäda lägenheten. Det behövs kan jag lova, efter att virvelvinden Stina bott här några dagar...

Förresten såg jag en cool grej på City Gross häromdagen. Jag gick runt bland julprylarna och vad står mitt bland alla julstjärnor och julbockar om inte en självlysande isbjön i nästan naturlig storlek (!) Har försökt hitta bilder på fenomenet på nätet men detta är det närmsta jag kommit. City Gross-björnen ser inte ut såhär, men tanken är densamma. Isbjörn i glas fylld med lampor. Shit vad fräckt, tänkte jag och kollade vad den kostade. 14 500:- Jaha liksom.


Jag hittade den! Underbar va :)


Nu måste jag pipa iväg till skolan, men skriver mer ikväll.

Kommentarer :

#1: mor

Nu har vi den lilla här hemmma...hon ligger i soffan och är klen... Hon tycker själv att det verkar vända så vi hoppas på bättring till i morgon!

skriven
#2: moster

Skönt!

skriven

Kommentera inlägget här :