YES!

Det känns som det kommer att bli en strålande dag! Jag är så himla glad - av flera olika anledningar

1. Kollade min mail och såg att utbildningsansvarig för lärarprogrammet bifallit min ansökan om inriktningsbyte från Idrott till Svenska. YES! Kursen kör igång i mitten på januari. Verkligen helt underbara nyheter - som jag väntat.

2. Solen skiner i Växjö för första gången på två månader. Efter frukost ska jag ut och tanka mina D-vitaminlager!

3. Ikväll kommer Emma E och Emma I hit. Mina barndomskamrater, för er som inte är bekanta med namnen. Som ni vet har jag många Emmor i min bekantskapskrets...

4. Jag skrev en bra tenta i veckan och kände mig mycket nöjd när jag skickade in den igår.

5. Idag får jag tillbaka förra tentan som var på 6hp. Känner mig positiv inför det. (Hehe, det kanske jag får äta upp, men va fasen. I så fall bjuder jag på det.)

6. Sist men inte minst är det nu mindre än 4 veckor till min älskade Oskar kommer hem på leave!

Vad ovant det känns att vara såhär glad förresten. Jag har varit ganska nere en period, så dagar som denna behövs som enegiboost. Nu har jag minsann slösat tillräckligt med tid framför datorn. Upp och hoppa och ta vara på dagen!

:)

Kommentarer :

#1: Tanja

Härligt håll kvar vid den känslan!!

skriven
#2: Emmah

Underbart!

skriven

Kommentera inlägget här :