Äventyrsbad

Idag har jag haft en underbar dag. Vi hade föreläsning 9-12, sen åt Oskar och jag lunch på Stenladan. Efter det promenerade Sofie och jag bort till simhallen och lekte i Äventyrsbadet några timmar. Oskar fick stanna hemma eftersom han är sjuk. När jag kom tillbaka gick vi och köpte kaffe, varm choklad och kanelbullar och satte oss nere vid sjön och njöt av kvällssolen. Helt fantastiskt! Det är så härligt att få ha Oskar hemma några dagar, även om det är synd om honom att han missar utbildning. Nu ska jag sätta mig och läsa en stund och sen blir det tv hela kvällen. 'Halv åtta hos mig' har säsongspremiär idag. Jag älskar det programmet! Sen är det Ankan klockan nio och det kan man ju inte missa. Jag har aldrig kollat speciellt mycket på tv tidigare men nu när jag har så mycket tid har jag blivit en riktig tv-junkie.

Kanelbullar är bland det godaste som finns...


Kommentarer :

#1: TvStjärnan

Hej du Annapanna, hoppas du trivs i Växjö och allt rullar på , var inne hos din mor och syster och umgicks en stund. Titta på TV4 på onsdag kl 20.

/ Jim

skriven
#2: ANNA

Onsdagen har varit spikad hur länge som helst. Jag ser fram emot din tvdebut

skriven

Kommentera inlägget här :