Ett dygn i Tyringe

Tillbaka i Växjö efter ett dygn hos Emmah i Tyringe. Robban var i Halmstad så det var bara Emmah, Selma och jag. Tjejkväll, med andra ord!

Emmah har världens snyggaste mage.
Bakifrån kan man inte ana att hon är gravid.



Emmah lagade fläskfilé med ris, svamp och chilisås till middag.
Jag gjorde äppelpaj :)


Kvällen igår blev lugn. Massa prat, fikande och slapp i soffan. Jag somnade som en stock och märkte inte att Emmah var uppe fyra (!) gånger under natten.

Vi vaknade till en strålande frosig morgon. Emmah fixade megafrukost och sen gick vi en långpromenad med hundarna. Det var svinkallt ute - nu är det dags att plocka fram vinterjackan!


Härliga höstfärger!



På vägen hem köpte jag en present till Oskar. Det var ett tag sen vi gav varandra blommor och presenter så ikväll ska jag överraska honom. Jag tycker visst att man kan ge blommor till en kille, hoppas Oskar håller med haha.


Nu kom Stina. Hon behöver en glödlampa. Oskar har ju några hundra på lager så det passade ju bra. Hörs sen!

Kommentarer :

#1: Tanja

Oj men från sidan är hon enorm, det måste vara dags väldigt snart. Hopas allt är bra med min anna annars..

skriven
#2: ANNA

Det är en månad kvar......

skriven
#3: emmah

Vilken fantastiskt snygg grisröd färg jag fick i ansiktet på dessa bilderna! Haha... Tack för den! Tack för ett roligt dygn! Det måste vi göra om snart! Stora Kramar

skriven
#4: emmah

Förresten, du får skriva och berätta vad Oskar tyckte om presenten och blommorna!

skriven
#5: Elle

ÅÅååh sicket mys!! Saknar er sååå!!! Fin, fin mage tjockis! Love u!!!

skriven

Kommentera inlägget här :