Fasen

Jag råkade precis tappa min dator. Jag skulle sätta ner den på bordet och då gled den ur mina händer. Den föll bara ett par centimeter, men det blev en bra duns. Datorn verkar OK förutom att vissa tangenter inte fungerar om jag inte trycker till hårt. Faan, säger jag bara. Jag som har hemtenta i veckan och ska skriva nio sidor till fredag. Ganska surt med en dator som inte fungerar optimalt...

Så nu vet ni det. Tappa inte era datorer. Det är dumt. Och är man trög får man skylla sig själv.

Kommentarer :

#1: Monica

Ulfs dator har varit i golvet en gång (jättetrasig)och "slängd i väggen" en gång (krossad skärm). Nu har han köpt en ny.

Dumt! Trög?

skriven
#2: Josefine

De låter ju inte så bra. hoppas den inte går mer sönder. Själv har jag fått lämna in min data på lagning efter knappt 1 månad. För att en knapp har lossnat.

skriven

Kommentera inlägget här :