Härliga helg

Då var det helg! Igår kväll när jag skickat in tentan var jag helt färdig. Det blev lite slapp i soffan och sen rakt i säng. Idag ska jag hälsa på mina barn på förskolan, umgås med farmor och köpa julmys till Oskar.

Min käre man har nämligen åkt ner till Kosovo utan så mycket som ett kort på mig. Han kom fram och insåg att alla andra hade med sig julstjärnor, adventsljusstakar och kollage på sina familjer. Det enda hemtrevliga Oskar hade med sig var en fysikbok. Och nu har han kommit på att den inte skapar så mycket stämning. Haha, visst är han underbar, min älskade Oskar? Så idag är mitt mission att knåpa ihop ett paket med julbelysning, adventsljus och annat smått och gott. Det ska bli kul!


Oskar har varit i Kosovo precis en vecka nu. Bara 7 veckor kvar tills vi ses igen! Jag trodde inte man kunde sakna någon så mycket som jag saknar Oskar, men det är väl ett bra tecken. Som tur är kan vi pratas vid i telefon nästan varje dag.

Detta är en av mina favoritbilder på Oskar. Haha, visst är den underbar?
Den visar hur himla knäpp och busig han är. På bilden tränar Oskar sin simultankapacitet. Han kollar om gummistövlana läcker samtidigt som han äter knäckemackor :)


Imorgon är det dop för lille Sixten. Ska bli mycket trevligt att träffa hela klanen Svärdh/Mohlin igen!

Kommentarer :

#1: Oskar

Vad underbart att du valde just den bilden, ska du inte ta med en var jag sitter med yxa,kniv o pilbåge så alla verkligen tror att jag är helflängd haha:) ...

Ps- ringer snart-ds

skriven

Kommentera inlägget här :