Känna sig hemma

Jag vet inte vad det är med mig. Fattar inte varför jag inte kan börja gilla stan?! Växjö är mysigt, Campus är underbart och ändå känns det fel att vara här. Kanske är det för att Oskar inte är här, jag vet inte. Men fy vad deppigt det är vissa dagar... När jag är såhär blir jag handlingsförlamad för allt jag borde göra. Jag kan inte koncentrera mig på läsningen, vill bara ligga på soffan och gråta istället för att gå och träna eller göra nåt annat vettigt. Tur att jag läste så mycket i helgen, för idag har jag inte gjort många knop.

Jag hoppas det blir bättre, för just nu är jag som gladast när jag lämnar denna sketna stan.

Kommentarer :

#1: Emmah

Usch det där låter inte alls roligt! Vi får forska mer i detta när du kommer hit!

skriven
#2: svärmor

Känner med dig, inte roligt alls med något när man inte trivs. Hoppas att det blir lite bättre varteftersom... Kram på dig!!

skriven
#3: moster

Det är inte så att du skulle kunna läsa i Kristianstad istället? Här finns många trevliga släktingar...

skriven

Kommentera inlägget här :