Nattjobb

Sitter här och väntar på att klockan ska bli halv tio så att jag kan promenera bort till Statoil. Usch, vad trist det är att jobba natt. Jag går bara och väntar och kan inte riktigt njuta av kvällen.

Här ser ni förresten resultatet av mitt pastakok tidigare ikväll. Oskar och jag åt köttfärssås till middag och jag hällde upp så mycket makaroner som jag tyckte var lagom. Det blev ungefär 2 liter pasta. Kanske i mesta laget...


Annars har det varit en härlig dag i Växjö. Det var riktigt kul på Videum, vi fick många tips på hur vi kan integrera digital teknik i undervisningen. Det är nästan skrattretande hur vissa delar av utbildningen vill få oss att använda digital teknik när flera föreläsare fortfarande jobbar med OH. Fast det har också sin charm hehe.

Kommentarer :

#1: emmah

Ta det lugnt med jobbandet nu! Bränn inte ut dig.... Ses snart! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :