Effektiv morgon

Vilken morgon! Jag har duschat, ätit frukost, städat lägenheten, fixat prenumeration på DN (Smålandsposten var ingen hit) och ska snart sticka iväg och handla. Och klockan är bara nio! Måndag morgon brukar visserligen vara effektiv eftersom jag lämnar Oskar vid tåget så tidigt, men ändå. Och nej, det är inte lönt att lägga sig igen, för när jag kommer tillbaka har jag ångan uppe. Men gud så irriterande mitt beteende är. Varför kan jag inte vara normal och tycka om att sova på morgonen? Det hade varit så skönt att en enda gång kunna sova till klockan åtta. Nåja, det var det här med ilandsproblem...

Nu ska jag fixa det sista med min utredande text om retoriken och läraryrket och sen skicka in den. Klockan tolv har vi föreläsning i matematik. Yay!

Kommentarer :

#1: Lina

Kommer sen när du får barn....då kan man inte minnas när man senast hade chansen att ligga länge på morgonen. Så försök ibland att ligga kvar under täcket =)

skriven

Kommentera inlägget här :