En sambo i paket

Så här ser Oskar ut för tillfället. För er som inte vet skadade han sig på Livgardets hinderbana i tisdags morse. I sms fick jag veta att det 'bara' rörde sig om meniskskador (bägge meniskerna), en korsbandsskada samt en blödning i en muskel på baksidan av knät. Som Oskar själv uttryckte det, 'småsaker'. Sen kom han hem och såg ut såhär.

Ja, vad ska man säga? Jag antar att vi har olika sätt att se på 'småsaker'...
För tillfället kan han ta sig fram - att kalla det gå är en överdrift - men han har alltså inte blivit hemskickad från utbildningen (än).

Så ikväll ska jag pyssla om Oskar. Vi ska laga mat, kolla film och dricka vin.
Innan dess blir det en promenad med Kajsa nere vid sjön. Hjälmsjön är sanslöst vacker just nu, med alla träd som börjar skifta färg... Ska ta med kameran!

Kommentarer :

#1: moster

Allt är relativt...

skriven
#2: BREEZY

GÅ IN PÅ MIN BLOGG FÖR ATT VINNA EN TANDBLEKNING!

skriven
#3: Emmah

Kanske kan vara en definitionsfråga mellan manligt och kvinligt....

skriven
#4: Tanja

Oskar du och jag får nog prata allvar en dag, använder min allra bryskaste röst och stirrar på dig med onda ögon... Tur att han har dig Anna som kan ta hand om honom, vad skulle han vara utan dig ;) Henrik hälsar krya på sig!

skriven
#5: Tanja

Haha stavfelsnisse krya på dig menade vi :)

skriven

Kommentera inlägget här :