Helgen

Åh, vilken mysig helg det varit! Jag lever för helgerna, känns det som just nu.
I fredags körde vi till Kajsa och Christopher i Kristianstad och blev bjudna på kräftor, paj och annat gott. Kusin Julia och hennes Gustav var också där.

Lördagen blev en riktig festdag, med två stora kalas. Vi började hos Lina som firade med grillparty i trädgården och på kvällen begav vi oss till Helsingborg för att fira Emma, som också fyllt år i veckan. Jag glömde fota hos Lina, men inne i stan åkte kameran fram.

Ola, Emma och jag på väg till thairestaurangen.


Emma och Oskar. Världens bästa!


Anna J, Paka, jag och Emma.


Maten var fantastisk - Anna J och jag frossad i röd curry. Mmm!


Idag blev det besök hos mormor och farmor, och innan vi körde upp till Växjö en sväng om Klippan där Oskars syster Emma var. Härligt att komma hem och träffa alla nära och kära. Jag har blivit mycket mer hemmakär sen vi flyttade upp hit haha.

Nu ska Oskar och jag ta ett glas vin, äta fikon och kolla på Notting Hill. Söndagsmys när det är som bäst!

Kommentarer :

#1: Emma

Åh vad fina bilder! Tack för presenten! Gott te, har smakat det ena!!

Underbart att ni kunde komma!

Puss!

skriven

Kommentera inlägget här :