Jag lever

Dåligt bloggande i helgen, jag vet. Men jag har haft fullt upp med jobb fre-sön, mamma på besök och Oskar hemma. Så det har varit en intensiv men härlig helg. Jobbet var inte så härligt kanske, men det andra var bra. Eller jo, jobbet är bra, men trist att jobba 16-22 tre dagar i rad, speciellt när både Oskar och mor var här.

När jag kom hem ikväll började jag städa här hemma, mest för att jag var lite ledsen. Sen blev jag full i fan som jag brukar bli när jag städar så det blev en ordentlig skurning av lägenheten. Skönt, och ledsamheten känns  bättre. Det är alltid jobbigt de dagarna när Oskar åker, jag kommer nog aldrig att vänja mig känns det som. Och det är nog bra!

Nu ska jag sova för imorgon har jag massor att läsa och skriva.

Jag har förresten shoppat i helgen - jeans, mjukisbrallor, tröjor och en kofta. Plus att jag köpte skor förra veckan. Fina grejor - men nu är det köpstopp fram till lucia. Minst.

Kommentarer :

#1: Emmah

Härligt med shopping! Jag försökte shoppa lite i Halmstad men jag har tröttnat på att köpa massa mammakläder. Får helt enkelt vänta med ny garderob till Lucia jag också! Då kan vi ju ta en shoppingrunda tillsammans! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :