Kåren

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Tjejerna hängde hos Sofie innan vi mötte upp resten av gänget nere på Sivans. Schlagerhits, härlig stämning och basgrupp 12 på dansgolvet - som upplagt för en superkväll!

Vår trio - Sofie, jag och Kani.





Kani, Mattias och David.


Rikard är också från Örkelljunga, men några år yngre än mig. Tro det eller ej, men jag är bland de äldsta i vår basgrupp.


Finns det något bättre att dansa till än gamla goa schlagerhits?


Nu blir det inga fler bilder, för jag måste lägga på en rem. Vi ska vara i skolan om en timme och prata igenom uppgifterna inför examinationen imorgon och innan dess ska ska jag duscha och äta frulle.

Kommentarer :

#1: Emmah

Nej Anna, ingenting går upp mot schlagermusik! Fick du utöva några moves från schlagergympan?? haha Puss o Kram

skriven
#2: Tanja

Ja jag tycker minsann du såg lite rynkigare ut än alla de andra :)

skriven

Kommentera inlägget här :