Söndag

Vilken härlig helg det varit! Jag har varit ute massor - promenerat, jobbat i trädgården, fikat och umgåtts med familj och vänner. Oskar har av förståeliga skäl inte rört sig lika mycket. Han köpte en laptop i veckan och har mest suttit inne och pysslat med den, så jag tror inte det gått nån nöd på honom.

Imorse klippte vi Oskar. Pappas trimmer dog nästan - så tjockt hår har min man.


Sen tvättade vi bilen.


Jag älskar att tvätta bilar när det är varmt och soligt ute. Oskar var måttligt road.


När vi kom upp till Växjö åt vi middag på La Bella och nu har det blivit dags för te och kokosdrömmar framför tvn.


Denna vecka har jag mina första examinationer - matematikens betydelse och styrdokumenten. Skönt att det äntligen börjar hända grejor! Hittills har lärarutbildningen känts som puttra och pys, typ.

Nu ska jag återgå till mitt te och de goda kakorna :)

Kommentarer :

#1: Emmah

Fint väder kan inspirere till det mesta!

skriven

Kommentera inlägget här :