Tillbaka i Växjö

Igår körde Oskar, Stina och jag tillbaka till Växjö. Det blev en lugn kväll med middag, vin och lite pyssel i lägenheten. Nu har jag lämnat Oskar vid tåget och ska snart hoppa in i duschen. Helgen har varit jättebra. Så fort jag kom hem till Öa sänkte sig ett lugn över mig. All panik och ångest jag känt i veckan försvann. Jag är så glad för min och Oskars familj - de är helt underbara! Vi har umgåtts, ätit gott, promenerat och bara slappnat av. Denna helgen var det nog precis vad jag behövde. Det är blandade känslor här uppe, jag både vill och inte vill vara här. Jag hoppas att jag snart börjar se Växjö som hemma, och kan känna mig lugn här. Och som pappa sa - det har ju hänt en del de senaste veckorna så det är kanske inte konstigt att det kommer en reaktion på allt nytt.

Hittade denna härliga bilden - Oslo - med Pontan och Anna i somras.
 

Kommentarer :

#1: mor

Allt blir bra :)))

skriven

Kommentera inlägget här :