Combat

Tack för alla snälla kommentarer om nya frisyren. Jag är supernöjd- kul att fler tycker jag är tjusig :)

Ikväll gick Stina och jag på Bodycombat. Det var ingen hit - ett gäng tjejer och en stackars karl som slog och sparkade i tomma luften. Det var urlöjligt, men jag är trots allt glad att jag gick dit. Nu vet jag vad jag ska undvika. Jag har hittat tre pass jag gillar och två som inte passar mig alls. Boxning, kickboxning och bodypump funkar medan spinning och combat går bort. Fast i ärlighetens namn är jag nog mer en gym och löpartjej. Jag blir aldrig så trött på ett pass som när jag springer en runda i skogen själv, eller kör ett hårt pass med fria vikter i gymmet. Brottning är för övrigt den jobbigaste träningen jag provat på - alla kategorier.

Just nu sitter jag i vår fina soffa och varje gång jag sätter mig i den slås jag av hur bra den är. Den är snygg, skön och framförallt är den fast. Jag behöver aldrig puffa till kuddarna - vilket jag gillar. Jag är glad att vi hade is i magen och väntade tills vi hittade exakt en sån soffa som vi ville ha.


Som sagt, dags att sluta flumma. Sängen var det.

Kommentera inlägget här :