Vilken grej

Hinner inte skriva allt nu, ska snart springa över till Sofie för fika och tvmys, men vill bara snabbt berätta vad jag och min mor kom fram till idag.
Jag måste försöka ta tag i mitt liv - att gråta dagarna i ända håller inte.
Och eftersom jag är en person med stort aktivitetsbehov måste jag hitta något att fördriva mina dagar med. Så nu har jag bestämt mig för att kontakta ett bemanningsföretag i Växjö och tala om för dem hur bra och arbetsvillig jag är. Jag kan tänka mig att göra allt - från att städa till att hålla föreläsningar. Jag hoppas jag kan få in en fot någonstans, för all ledig tid gör mig koko.

Skriver mer sen och lovar att hålla er uppdaterade på jobbfronten.
Nu - Sofies blåbärspaj, mums!

Kommentarer :

#1: svärmor

Håller tummar för att det går riktigt bra!!! Vet ju själv att aktivitet är utmärkt som avledande på negativ tankeverksamhet:-) Och så plötsligt känns det lite lättare...Ha det bra vännen!

Kram

skriven
#2: Emmah

Verkar som om Anna-energin börjar komma tillbaka.... Härligt! Hoppas på att få se dig snart! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :