Gårdagen

Middagen igår var helt fantastisk! Tyvärr glömde jag fota, men jag kan säga att hummersoppan med lax och fluffig creme fraiche var något av det godaste jag ätit i hela mitt liv... Pontan sover fortfarande och själv ska jag strax bege mig till bibblan för att plugga några timmar. Ikväll blir det träning, promenad och sen film i soffan.

Igår när vi hade lagt oss utspelade sig följande dialog (efter att jag snackat oavbrutet i typ 20 min):
- Det lustiga är att jag kan somna inom 2 minuter när jag väl håller truten, sa jag.
- Då vet du vad du ska göra nu då, svarade Pontan.
Haha! Den repliken kom direkt från hjärtat, och jag insåg att det nog var dags för mig att vara tyst ;)

Kommentarer :

#1: Tanja

Haha klockren kommentar!!

skriven
#2: svärmor

Se till att få receptet!



Glad påsk och kramar från oss, nu sticker vi till Rostock och firar påsk några dagar:-)

skriven
#3: stina

JAG BLOGGAR

skriven

Kommentera inlägget här :