I pjamas

Jag börjar känna mig mer bekväm i rollen som student. Jag föredrar allt som oftast att gå till bibblan för att studera, men när det gäller finskrivande måste jag göra det hemma. Då belamrar jag mitt matbord med olika källor och sen sätter jag igång. Idag har jag till exempel inte bytt om från pjamas än, och klockan är över ett. Det är lite mysigt :)

Igår kväll kom Stina hit och vi kollade på Grey's och åt godis. Har ni inte redan smakat dessa ljuva smoothiegodisar så uppmanar jag er verkligen att testa dem! De är totally divine...


Dessutom har Oskar och jag bestämt oss för att hälsa på hans syster Emma i Köpenhamn nästa helg. Det ska bli så skönt att komma iväg och få lite distans till jobb, skola och praktik. Jag längtar redan! Såhär kul hade vi sist:

Oskar (Semen) Svärdh




Kommentarer :

#1: emma svärdh

läääääängtar!!!! vi är bjudna på fest i annledning av Dronning Margretes 70-års fest (inte hos henne, hos en av mina vänner :-)), så ta med tiaran! Oskar är så snygg i den! Vi ska dricka champagne, äta pinnmat och skratta åt kungahuset. Underbart!



Ser vansinnigt mycket fram emot att träffa er, tusen år sen sist! (minst)

skriven
#2: emmah

Vad har ölen på sista bilden med allting att göra?? Du tänker väl inte dricka alkohol, Anna?!

skriven
#3: Anna

OM jag tänker. Moahaha

skriven
#4: emmah

fejk fejk fejk

skriven

Kommentera inlägget här :