Im back!

Åh, jag lever som i ett lyckorus. Jag har haft världens bästa förmiddag på kcm, fast så känner jag nästan varje dag. Det är inte klokt så härliga mina elever är. Och smarta! Det kommer att bli sjukt tråkigt att gå tillbaka till universitetet efter dessa intensiva, men ack så underbara veckor...

Anyway, idag står ganska mycket på schemat. Jag har blivit beordrat att städa tjejrummet eftersom Elle och Jocke ska sova här efter bröllopet imorgon. Dessutom ska jag förbereda mig inför imorgon genom att stryka klänningen och testgå skorna. Om det kan sluta regna blir det även en sväng om majbålet nere vid sjön. Nu närmast ska jag hem till farmor en sväng och fika. Av någon anledning blev jag vansinnigt sugen på chokladbollar på vägen hem. Och jag är ju inte direkt svårövertalad när det gäller kakor, som ni vet ;)

Jag ska försöka hinna lägga upp en bild på mig i balklänningen imorgon fm. Efter helgen kan ni vänta er ett bildmaraton från Emmah och Robbans bröllop! Vi hörs!

Kommentera inlägget här :