Plugg

Det blev en snabbvisit i Skåne - jag är tillbaka i Växjö för en veckas intensivt pluggande innan jag går på fem veckors praktik. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag har att göra - massor att läsa och skriva, plus föreläsningar, arbetsuppgifter, planering av lektioner till praktiken, jobb hela helgen samt ett par andra hemliga projekt som jag inte kan delge er, PLUS en debattartikelanalys samt en egen skriftlig argumentation inom ramarna för den frivilliga skrivträningen. Haha, nu har jag fått igen för allt gnällande om dåligt tempo förra terminen :) Det kanske låter som jag klagar, och det gör jag ju. Men egentligen gillar jag detta. I alla fall betydligt bättre än att sitta sysslolös!

Så... vi ses i juni om inte innan. Nu ska slänga i mig en macka och sen återgå till Dysthe.

Kommentarer :

#1: becks

hej ekis. nu har jag kommit igång med mitt bloggande igen :)

skriven

Kommentera inlägget här :