Drömmar

Den senaste veckan har jag uteslutande drömt mardrömmar. Helt sjuka saker har jag drömt, bland annat:

- Jag är gravid (två gånger). Ena gången märkte jag inte att jag var gravid förrän i femte månaden, jag fick hoppa av skolan och var förtvivlad över att mitt barn skulle växa upp i Växjö.
- Jag har bröstcancer och tvingas hugga av bägge tuttarna.
- Anna Nilsson är gravid (kanske ingen mardröm, men lite freaky).
- Jag kommer till skolan och har fått fel litteraturlista, dvs de 20 romaner jag läst i sommar har varit fel, panik!
- Jag gör slut med Oskar.

Summerat såhär så verkar jag ju helt sjuk. Varför drömmer jag dessa idiotdrömmar? Det enda som i verkligheten stressar mig är den enorma mängd litteratur som ska läsas under hösten, men även det känns ganska chill nu då jag plöjt de tyngsta böckerna redan... 

Nåja, nu ska jag försöka slappna av och bara njuta av en skön long-weekend med Oskar. Vi hörs efter helgen!

Kommentarer :

#1: Emmah

Haha, Anna du skrämde mig! Blev knappt paff när jag klickade upp din sida och bara du vet tittade skummande på den och det första jag läste var "Jag är gravid". Då insåg jag att jag va tvungen att läsa allt och mer noga...

skriven
#2: Nilsson

Freaky, oh yes... Haha!! Ha det nu underbart vännen o hälsa Oskar

skriven
#3: Kajsa

Jag drömde att statoil blev rånat och att 112 inte tyckte att det var prioriterat. Det ligger nog i släkten med andra ord, det där med de sjuka drömmarna. Kram kram. ÄLSKA PARIS!

skriven
#4: Anonym

Jag är en sån realistisk drömmare, som alltid kopplar ihop saker från verkligheten med drömmen. I morse strax innan jag vaknade drömde jag att vi var iväg på resa, på en flygplats i Afrika, när jag plötligt kom på att jag hade glömt packa mina huvudvärkstabletter! Strax efter vaknade jag och hade världens huvudvärk... visst är hjärnan fantastisk!

skriven
#5: Karin

Ja, det var jag som var en sån real-drömmare alltså

skriven

Kommentera inlägget här :