Snart, snart

Det har varit sjukt dåligt bloggande under sommaren, jag vet. Men till hösten kommer jag att blogga på som vanligt igen. Jag flyttar upp till Växjö i slutet av v 34 och sen kör skolan igång igen den 1 september. Jag längtar!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och läsa tidningen medan jag väntar på att Oskar mornar sig. Vi hade tänkt börja dagen med en powerwalk runt sjön. Sen ska jag läsa Hamlet innan jobb väntar 15-24. Men jag ska inte klaga - jag jobbar bara idag och imorgon, sen är det semester igen. Veckan som kommer bjuder på Paris onsdag-söndag och det ska bli helt underbart. En romantisk storstadsweekend känns som ett toppenavslut på sommaren!

Kommentarer :

#1: svärmor

Det är ni värda! Och jag är helt övertygad om att ni får en fantastisk resa, Paris är städernas stad! Skulle kunna tänka mig att åka dit igen...är ju bara 38 år sedan så...

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :