Besatt

I julklapp fick jag en eltandborste av Oskars föräldrar, och sen dess har jag blivit besatt av att borsta tänderna. Jag älskar känslan av att ha riktigt rena, välpolerade tänder. Varje gång jag har ätit tänker jag att "hmm, nu skulle det inte skada med ett litet borst" och sen slinker jag in på toan och borstar. Inte bra, jag vet. Och ja, jag ska sluta. Men herregud, visst måste man få njuta lite av nyhetens behag?


Jag har fortfarande väldigt ont i halsen och lätt feber, så Oskar är skickad att köpa ingefära på väg hem från jobbet. Vi ska koka te på ingefära, citron och honung och titta på film ikväll.

Efter nästan fem timmar med polistexterna är jag helt slut i huvudet. Det är jobbigare att arbeta framför datorn än att göra något fysiskt, i alla fall för hjärnan.  

Kommentarer :

#1: emma svärdh

eltandborstar är fantastiska. När man vant sig vid att det surrar i öronen och kittlas i näsan när man använder dem :)

skriven
#2: Emmah

Krya på dig hjärtat! Haha! Jag vet vad du menar, jag skulle inte klara mig utan min oral b! I lööööv it! =)

skriven

Kommentera inlägget här :