Jag lever

Jag skriver som Julia:
Nämen, vad händer?
Ett blogginlägg av Anna?
Det händer minsann inte för ofta nuförtiden...

Efter fyra intensiva jobb- och vfuveckor börjar jag känna mig mör, därav bloggbristen. Idag hade jag besök av A, så nu är jag examinerad och klar för denna gång. Skönt!

Helgen bjuder på Statoiljobb så snart ska jag kura ner mig i soffan och softa innan det vankas Idol. Egentligen har jag massor att läsa och skriva, men jag har fått i läxa av mina handledare att vara lite ledig så jag tänkte praktisera det, till imorgon i alla fall :)

Jag hittade en fin vinterbild från december förra året. Riktigt så mycket snö har vi inte nu, men nästan.

Förra veckan var det 1-årskalas för Alice. Nu är hon en riktig liten primadonna som till och med har lärt sig GÅ. Hon är helt enkelt ett av världens mest begåvade barn :) Såhär pluttig var hon förra året.



God helg!

Kommentarer :

#1: Nilsson

Puh.. Du lever!! Tack!

skriven
#2: Emmah

ÅÅÅÅÅ liiiten då! Sötisen... vad tiden går...

skriven

Kommentera inlägget här :