Julen

Här kommer våra fina julbilder!

Kusinerna från K-stad firade med oss på julafon. Mys!


Julklappsutdelning efter Kalle, som vanligt :)


Julbordet. Lägg märkte till vad vi har mest av - grönkål!

Söta Klara framför brasan.


Syskon och Julia. Kajsa surar av okänd anledning.


Karin hade gjort god marängefterrätt - perfekt efter den tunga julmaten.


Klara och Stina.


Vår lilla gran (alla stora var slut när mor och far köpte...).


Ola fick tjusiga kalsonger i julklapp.


På annandagens morgon åkte Oskar och jag upp till Växjö.


Vi söker större lägenhet. Drömmen är att bo här, i någon av topparna.


Igår var det helt underbart vinterväder här, och trots halsont och lätt feber gick jag en sväng med kameran.


Nu måste jag ta tag i polistexterna igen, och jag ser inte fram emot det...

God fortsättning, allihop!

Kommentarer :

#1: Karin

Haha, så kul med alla bilder! Bäst var Ola i kallingarna!

skriven
#2: Grannemamman

Ohhhh, vad jag kan längta efter Anders grönkål....

skriven

Kommentera inlägget här :