Löneförmån

Tydligen har man vissa förmåner som universitetsanställd. Som att tralla ner på julmingel utanför SVT och plocka med sig en gratis julgran hem, till exempel. Imorgon är det julbord på slottet också och jag hade gärna velat gå men a) jag vågar inte för jag känner ingen mer än mina två chefer och b) jag måste köra till Skåne för att vi ska åka till Kastrup på fredag morgon.

Som ni ser verkar datorn fungera än så länge, men Dell-killen sa att den kan lägga av om ett par dygn eller så. Tydligen har Pontan haft samma trista erfarenhet, fast med Coca Cola, och då dog hans efter en dag. Hmm, I just have to wait and see...

Ikväll har Oskar och jag varit nere på stan, insupit julstämningen, handlat julklappar och fikat på Växjös bästa fik - Millas. Supergod varm choklad med extra vispgrädde blev det, mums! Nu sitter vi och väntar på att laxen ska bli klar i ugnen och sen blir det sambohäng framför Bonde :)

Kommentarer :

#1: Lina

Åhhh extra vispgrädde....tusan va gött!

skriven

Kommentera inlägget här :