Alice

Äntligen ville blogg.se samarbeta. Njut av de underbara bilderna på mitt lilla fadderbarn Alice!

Först några bilder från dopet i Matteröds kyrka.


Erik, Robban (far), Emmah (mor) och jag.


Lägg märke till prästens röda mantel. Den är från 1600-talet och får bara användas vid speciella tillfällen.


Två stolta faddrar och en sovande Alice. Hon sov för övrigt sig igenom hela dopet - inklusive när hon fick vatten på sig. Tuff tjej!


Emmah och Alice i församlingshemmet.


Emmah och Alice på besök i Örkelljunga för ett par veckor sen.


Alice och en väldigt barnbarns-sugen Monika.


Vad fina ni är, bägge två!


Jag har två favoritkort på Alice. Detta är det ena.


Och här är det andra. Här ser det ut som Alice tänker 'amen ge dig nu med den där kameran...' Det ligger nog nåt i det, för när Alice kommer blir jag manisk med kameran. Jag vill fota allt, allt, allt.


Kärlek!


Puss på er hela familjen Huth. Hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer :

#1: Alice

Vilka snygga bilder du valt på mig Anna! Du framhäver min snygga frisyr och mitt självfall :)Längtar efter dig och hoppas vi ses snart! Stora kramar Alice med familj

skriven
#2: Lina

Vilken underbar bebis!! Håret e ju jätte häftigt =)

skriven

Kommentera inlägget här :