Härliga helg

Gah, vad pigg jag är! Igår kväll hade vi klassfest hos Anna och drog sen vidare till Stallarna och dansade några timmar. Det är lite kul, i vår klass har vi två Anna, en Hanna och en Sanna. Igår satt vi dessutom bredvid varann i soffan och just då kändes det väldigt komiskt, haha. Jag drog från Stallarna vid ett, men kom inte i säng förrän klockan var närmare två tror jag. Ändå vaknade jag strax efter åtta imorse och kände mig pigg och fräsch. Oskar sussar fortfarande så jag har parkerat mig i soffan med tidningar och Nyhetsmorgon. Funderar på att baka scones till frukost...

Idag står inte mycket på programmet mer än grammatik- och brukstextanalysplugg. Hu, vad mycket vi har att göra nu! Ändå spenderade jag fyra effektiva timmar på bibblan igår. Jag tänker dock att ju mer jag pluggar nu, desto mindre tentapanik kommer jag att ha v 10 och 11 (då vi har tre massiva tentor). Fast igår kväll när någon sa att man får minuspoäng för fel på grammatiktentan var det nära att den kom. Paniken alltså.

Igår hittade polisen förresten Paddan, så idag ska vi åka och hämta honom. Om han startar vill säga.

Med tanke på vädret är det nästan läge att plocka fram farmors rävskinnsmössa :)

Kommentarer :

#1: mor

Ska tänka på att visa bloggen för farmor när vi träffas och firar Kajsa i morgon :))

skriven

Kommentera inlägget här :