Meningslös dag

Jag är på dåligt humör. Det finns flera anledningar till detta, men en av dem är att dagens grupparbete kändes som totalt bortkastad tid. Att jag dessutom har svårt att sova på nätterna gör mig inte mindre tjurig. Efter att ha lämnat tjejerna i biblioteket, med argumentet att jag inte fick ut nåt av att jämföra svar på ordklassuppgifterna, gick jag hem och pluggade själv. Detta fick mig på lite bättre humör. Sedan gjorde jag en romananalys av Vinterviken samt läste färdigt det sista inför måndagens seminarium i litteraturvetenskap.

Imorgon har vi grammatikföreläsning hela fm och därefter kör jag hem mot Örkelljunga. Jag jobbar helgen på Statoil, men på lördag kväll ska jag in till stan och hälsa på Emma och Rasmus en sväng. Det ska bli kul!

Nu ska jag ta en powernap innan jag går över till Sofie som fyller 21 år idag. Grattis gumman!

Kommentera inlägget här :