Tentor

Jag har varit lite frånvarande här de senaste dagarna. Anledningen stavas tentor. Inte nu, utan om två veckor. Dock har vi då tre stycken inom loppet av tio dagar, så man har inget annat val än att sätta sig ner och tentaplugga redan nu. Speciellt om man som jag är upptagen med jobb på helgerna. Idag har jag suttit sex timmar med övningsuppgifter och varvat med litteraturteori för att vila hjärnan. Det får räcka - nu blir det gymmet en sväng!

Förresten så kändes dagen igår grymt lång. Massor hanns med: en fyratimmarsföreläsning i brukstextanalys, lunch med Affi och Erika, två timmars grammatikplugg med gruppen i bibblan, städning av lägenheten, shopping på stan med Sofie, följt av käk på donken och bio (Farsan). Sen snabbt hem och svida om, fest hos David och slutligen dans på Sivans till ett inatt. Imorse var jag uppe åtta och sen har det bara rullat på med plugg, och plugg :)

Kommentarer :

#1: Tanja

Du är så hurtig Anna, ge lite av all den energin till mig tack!

skriven

Kommentera inlägget här :