Stressig vecka

Vi har temavecka denna veckan så det har varit långa dagar på universitetet och lite tid att blogga. Men jag tänkte att jag kunde tala om att vi hade avslutning med basgruppen i onsdags. På måndag splittras vi när alla ska börja läsa sina respektive ämnen och eftersom vi blivit ganska tajta i gruppen bestämde vi oss för att ha en sista kväll med gänget. Efter sista föreläsningen gick ut och käkade tillsammans och sen fortsatte vi hem hit, eftersom jag är den som bor störst (!). Det blev en härlig kväll med många skratt.

Delar av gruppen.


Ursnygga Sofie och Kani!


Sen rullade det in fler från de andra basgrupperna och totalt var vi nog 25 pers i min lilla lya, men det gick fint! Lite senare gick vi bort till Sivans och dansade några timmar.

Jag har känt mig hängig under hela veckan men eftersom jag stod som värd var det bara att tränga undan förkylningen. Det får jag sota för nu. Vaknade inatt och var helt förstörd i halsen. Just nu skulle jag egentligen befinna mig i Katedralskolans aula, men jag tar förmiddagen i sängen istället. Ska dock försöka gå på eftermiddagspasset, tänkte jag. Då är det Lisbeth Pippin som föreläser och det vill jag inte missa!

Ikväll blir det en lugn afton hemma. Jag ska sätta mig och skriva den sista hemtentan för kursen. Jag har eg till söndag på mig, men eftersom Anna kommer imorgon fm skall den skrivas färdigt ikväll. 

På återseende!

 

Kommentarer :

#1: mor

Krya på dig, du lät onekligen rätt krasslig när vi pratade i morse... Kram

skriven

Kommentera inlägget här :