Växjö nästa

Det var några dagar sen sist så här kommer en snabb update på vad som hänt. Nyår har kommit och gått. Jag firade i Kristianstad tillsammans med Kajsa, Christopher, Catta, Joakim och världens bästa kock, Pontan. Kvällen var enligt mig helt perfekt - fantastiskt god mat, lagom mycket skumpa, sällskapsspelande och skön musik. Det enda som saknades var Oskar...

Såhär laddade var vi innan vi skulle åka.


Pontus älskar att fotas, det märks.


Här ser ni vår nätta packning. Vi stannade hela en natt.


Fler bilder kommer när Catta skickat över resten.

Nu ska jag kolla på svtplay, sen packa ihop mina grejor och köra upp till Växjö. Jag kommer att stanna där i tre helger vilket är nytt rekord. Ska bli spännande att se hur det går... Fast det är inte så farligt som det låter, helg nr 2 kommer Anna upp och helgen efter är det mors och fars tur.

Vi hörs!

Kommentarer :

#1: robban

och när får alice komma?? hälsa mor att hon får passa när hon vill

skriven

Kommentera inlägget här :