Tillbaka

Denna vecka har jag varit lite under isen, om vi säger så. Eller jag hade önskat att jag befunnit mig under is, men det har jag dessvärre inte, utan under ett täcke. I lördags fick jag ont i halsen och fram till i onsdags eskalerade halsontet innan det vände och övergick i en hejdundande förkylning. Så med andra ord har jag varit däckad de timmar av dygnet som jag inte jobbat. Jag måste ha varit alldeles ohyggligt tråkig och sur för igår frågade Oskar mig om jag drabbats av något deppig-efter-semestern-syndrom och slutat tycka om honom. Då fick jag lite dåligt samvete... Men nu är jag i alla fall frisk och redo för en jobbhelg på Statoil! Och på söndag fyller Oskar 25 år, så glöm inte att gratta honom :)

Här kommer lite fler bilder från semestern.

















Kommentarer :

#1: Emmah

Välkomna hem! Javisst ja! Han fyller ju dagen innan min man! När blir det 25-årskalas?? Puss o Kram

skriven

Kommentera inlägget här :