Bra deal

Om ett par veckor kommer Pontan hit och ska bo här en vecka. Idag föreslog han en deal - om jag fixar frukost varje dag så tar han hand om resten. Taget! Det är ju inte varje vecka man har en stjärnkock inneboende, så det gäller att passa på! För övrigt dissade han min matlagning under helgen, med motiveringen att det såg tråkigt ut. Skärpning Anna, förnya dig, löd domen.

Egentligen hade jag tänkt lägga mig tidigt ikväll, men Twilightböckerna är fängslande. Det blir nog en timmes läsande till innan jag kryper i säng!

Kommentarer :

#1: mor

Jag tror jag tar semester och hälsar på den veckan...tänk att vakna till nybakade scones på morgonen och ägna dagen att se fram emot middagen på kvällen...mmm...

skriven
#2: Pontus

haha. du får inte sprida ut sånna dealar. folk kan ju tro att jag kan laga mat ;)

skriven
#3: Tanja

Vilken deal! Bra att du berättar så man kan tvinga han till att laga mat till en annan också!!

skriven

Kommentera inlägget här :