Gårdagen

Här kommer random bilder från gårdagens tentafest

Sofie goldielocks.


Delar av vårt arbetslag - Sofie, Nina och Nathalie.


Cassandra och Vickan.


Marcus, Kani, Vickan och Sofie.


Marcus har alltid färggranna sockar, något han är mäkta stolt över.


Kani och jag


Glada i hågen var vi!


Henke och Anna.


Radarparet Kani och Sofie.


Detta kan vara anledningen till att jag fick släpa hem Marcus halv ett inatt. Detta och det faktum att han bestämde sig för att shotta med varje människa han träffade på Stallarna...


Jag kände mig sliten efter veckan så när jag lämnat av Marcus promenerade jag hem och la mig. Det var en härlig kväll med gänget - jag har fantastiskt trevliga klasskamrater! Det känns bra att jag kommer att läsa två år ihop med vissa.
På tal om det, det slog mig nyss att jag snart gått ett år av min utbildning. Plötsligt har jag bara fyra kvar... Herregud, vad tiden går fort!

Kommentera inlägget här :