Hemma

Kani, Stina och jag lämnade Växjö 5.30 imorse. Första stoppet var Växjö airport (ja, vi har en sådan) där vi lämnade Kani som ska spendera helgen i Luleå. Stina började skrika efter mat redan i Räppe, så i Ljungby svängde vi av och tog frulle på donken. Jag åt en äcklig bagel och blev påminnd om varför jag aldrig äter där annars. Stina testade dock en grej som var ganska god - kaffe latte med mjukglass.

Nu ska jag till Statoil och lära mig den nya datorn och i eftermiddag ska jag umgås med Emma. Jag undrar var det fina vädret tog vägen? Det var sol i Småland, men i Markaryd möttes vi av ett massivt molntäcke... Nåja, det hinner förhoppningsvis ordna upp sig under dagen!

Kommentarer :

#1: Anna Nilsson

Välkommen hem underbara du!

skriven
#2: Tanja

Hej tjejen! Var det nu på måndag ni hade tänkt att titta in så går det inte. Har plugg på dagen o jobb på em/kväll tyvärr. :/

skriven

Kommentera inlägget här :