Jaaaaaaa

Fick tillbaka grammatiktentan och det hade gått precis så bra som jag trodde, men inte vågat säga :) Mycket glada nyheter! Nu är jag lite mer pepp inför morgondagens och helgens urladdningar.

På tal om, så är det en jäkla tur att jag varit överseende nog att plugga i god tid, för idag har jag knappt tagit mig ur sängen. Jag har frossa - ligger fullt påklädd under täcket och huttrar - och glider in och ur sömnen. Jag sov hela förmiddagen, gick ut och hämtade min tenta och handlade, sen direkt tillbaka till sängen och vaknade precis. Jag är helt paralyserad och sover som ett barn med armarna ovanför huvudet... Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna en stund och ta ett ryck med hemtentan i alla fall.

Kommentarer :

#1: Anonym

Grattis!!! Det gick bra för Klara också trots händelsepredikaten!

skriven
#2: emmah

Grattis!!!! Visste väl det! Du är bäst! Kram

skriven
#3: Tanja

Härligt tjejen!! Grattis i massor!!

skriven

Kommentera inlägget här :