Kontroll

Så, nu har jag lugnat mig lite. Ibland är det frustrerande när tiden inte räcker till och man vill för mycket. Då finns det bara en sak att göra och det är att ta kontroll. Ta kontroll över det som händer genom att prioritera och fokusera. Ibland är det dock lättare sagt än gjort, och i mitt fall kan det yppa sig i smärre vredesutbrott.

Nog gnällt. Idag fyller lilla Stina år, och vi firade henne med glass och ett par avsnitt av Grey's, säsong 1 innan hon drog till träningen. Hon börjar bli riktigt stor den lilla loppan! 

Nu har jag gjort mig en smoothie, som jag ska avnjuta medan jag läser de sista kapitlen av Språkutveckling under skoltiden. Den ser lite muggig ut till färgen, men jag kan garantera att den är supergod. Innehållande 1 banan, 1 päron, en näve frusna hallon, äppeljuice och en skvätt citron. Mums!

Kommentera inlägget här :