Morning

Godmorgon gott folk!

Imorse vaknade jag innan sex. Det var skönt, för de senaste dagarna har jag känt mig lite trött och grinig. Pluggade massor förra veckan, jobb hela helgen, satt i bibblan till fem igår följt av träning och matlagning. Läste Potter till jag somnade, dvs till halv tio haha. Nu undrar ni kanske varför jag läser den igen när jag redan läst den många gånger. Jo, jag läser för att reflektera över sånt jag inte tänkt på tidigare - berättarteknik, disposition, intertexter etc. Yeye.

Nu ska jag gå upp, göra frukost, läsa DN och kolla på Nyhetsmorgon. Jag vet inte hur ni har det, men det är en fantastisk morgon här i Växjö. Solen strålar och det är -10 grader. Så i em blir det nog en paus i grammatikpluggandet för att tanka
D-vit under en promenad runt sjön. Ikväll ska vi gå på bio och se Shutter Island, baserad på boken Patient 67. Mys!

Kommentarer :

#1: Tanja

Solen skiner i Åstorp med. Ha en helt underbar dag på dig!!

skriven
#2: Anonym

Jag vet mkt väl att du vaknade innan sex, för klockan fem över så satt ngn o klinka högljutt på sin data i sängen! GRR :)

skriven
#3: mor

Sol...ja, visserligen...men iskall vind!!! Skenet bedrog!!

skriven

Kommentera inlägget här :