Mysmorgon

Idag är jag för en gångs skull hemma över lunchen och äter. Måste bara berätta om vår urgulliga litteraturvetenskapslärare, Uffe, som hade med sig muffins till oss idag. Han tyckte synd om oss som har två intensiva tentaveckor, så han ville pigga upp oss med något hembakat. Att muffinsen var köpta på Willys gjorde inget, vi smälte som isbitar och nu älskar vi honom ännu mer än vi gjorde tidigare!

Nej, nu måste jag rusa tillbaka, vi har Ask i eftermiddag och hon är ju som sagt inte nådig om man skulle råka komma försent. Hon är förresten inte nådig när det gäller något, den kvinnan. Ikväll blir det till att plåga mig själv med att läsa En ö i havet. Det är egentligen ingen dålig bok alls, jag läste den när jag gick på högstadiet. Men jag skulle hellre börja läsa Twilightfyran... Men som sagt, disciplin!

Kommentera inlägget här :