Pysselhelg

Denna helgen har jag varit huslig. Jag har lagat mat och pysslat här hemma. Igår blev det tacopaj och imorse gjorde jag scones. Imponerande.


Nybakade scones med lemoncurd och prästost till frukost, mums!


Igår kväll blev det ändrade planer. Istället för Melodifestivalmys gick Kani och jag på korridorsfest med resten av gänget. Vi var dock ganska trötta så vi slank hemåt när de andra skulle gå vidare. Varje gång jag går in i en korridor tackar jag högre makter för att jag inte bor så. Jag hade fått psykbryt på oljudet, smutsen och (den obefintliga) hygienen i köket. Hu. Anyway, det visade sig att killen som dragit igång gårdagens fest var Anton Stifors, lillebror till Emmelie som jag gick på gymnasiet med. Där ser man.

Nu blir det pluggande ett par timmar innan jag ska köra och hämta Stina.

Kommentera inlägget här :