Release

Nu, mina Twilightälskande kusiner och systar, behöver jag er hjälp! Jag har försökt ta reda på när New Moon släpps på dvd och så vitt jag kan se kommer det att ske på lördag, den 20 mars. Är det så? Om det stämmer så har jag ju en grymt bra tajming med mitt läsande! Jag har inte sett någon av filmerna och tänkte börja med det när jag läst ut fyran, vilket troligen blir idag...

Annars kan jag tala om att krokusar och snödroppar har börjat titta upp utanför sockerbitarna här på Växjö Campus och det ser väldigt vårigt och vackert ut.


Nu ska jag bort till bibblan en sväng och gå igenom makrosyntagm-inledningen av hemtentan med basgruppen. Yay!


Kommentarer :

#1: Julia

åååh, snödroppar! Här på Visingsö är det fortfarande ett par decimeter snö överallt. Under de 10 veckor jag snart varit här har jag fortfarande inte sett vad som döljer sig under snön..

skriven
#2: Kristina

åååh vi borde ha twilight maraton :)



Längtar till våren när jag ser snödropparna :) mys faktor

skriven

Kommentera inlägget här :