Skrivhelg

Godmorgon gott folk! Eller morgon och morgon, en annan har ju varit uppe sen sju och jobbat. Men ni har ju ett liv, så förhoppningsvis har ni sovit något längre än jag ;)

Denna helgen lär det inte bli mycket uppdaterande, om jag inte lyckas skriva klart hemtentan i racerfart. Det finns en möjlighet dock, för jag är inne i ett jäkligt bra flow nu. Jag har skärskådat och räknat på min text, så snart ska jag sätta mig och börja formulera själva analysen. Så det roliga ligger framför mig nu, som tur är.

Ha en skön helg allihop. I Växjö börjar solen titta fram genom molnen och det är varmt. Härligt, härligt!

Kommentarer :

#1: svärmor

Är övertygad om att det går lika bra med det här som de du redan gjort! Hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart:)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :