Tentan

Jaha, då var mitt livs första salstenta avklarad. Det började sådär, med salsbyte två gånger innan de hittade rätt tentavakter och papper. Det kändes som tentan gick bra, men mer säger jag inte förrän jag fått resultatet.

Igår kväll laddade jag upp med fredagsmys med mig själv (jag vet att det inte var fredag, men fredagsmys låter bättre än torsdagsmys). Jag lagade till kött, ugnsrostad potatis, god bea och tog mig ett glas vin. Sen duschade jag och kröp ner i sängen med Twilight.

Det var förresten nationsfest på Sivans igår och medlemmarna i varje nation skulle vara utklädda till ett steg i livscyklen. Östgöta var bebisar, Västkusten tonåringar, Norrlands gamlingar, Smålands döden etc. Detta visste inte jag, så gissa om jag blev rädd när jag vaknade av skrikande röster, kollade ut genom fönstret och såg ett gäng bära förbi en kista (Smålands). Jag trodde först att jag hallucinerade, alternativt drömde men jag fick som sagt förklaringen imorse... Mycket ska man uppleva när man bor på Campus!

Kommentera inlägget här :