Upp och hoppa

Jag drömde inatt att jag var i Thailand, på Rantee Bay på andra sidan Phi phi. När jag vaknade var jag först bitter en stund eftersom värmen och solen var så skön mot min hud, men sen kollade jag ut och såg att det minsann är strålande sol i Växjö. Så jag ska inte klaga. Dock hade det varit skönare att köra en dag med sol, bad och rock climbing snarare än tentaplugg som verkligheten bjuder på...

Rantee Bay, vår -09


Från klippan, PP, vår -09


Nu ska jag upp och hoppa, göra gröt och sen sätta mig på bibblan några timmar. Jag läste ut boken igår, så ikväll är det fritt fram för Twilight igen, yes!

Kommentarer :

#1: Anonym

Vi kan väl hoppas på att vi besöker den stranden igen:)

skriven
#2: emmah

Ååå jag vill också åka till Thailand och sånt!

skriven

Kommentera inlägget här :