Oväntat paket

När jag kom från bibblan idag låg ett tjockt kuvert och väntade på mig i postfacket. Det var underbara Becks som hittat jordgubbsskum-godis när hon var i Danmark och kommit att tänka på mig. När vi var yngre och åkte till Kroatien var vi som galna i dessa godbitar. Tack Becks, jag ska äta dem med vördnad :)


För övrigt känns det bra inför grammatiktentan på fredag. Jag har pluggat massor de senaste två veckorna, så denna veckan tar jag det chill, med repetition av det svåraste, promenader i solen och Twilightläsning på kvällarna. Statistiken för grammatiktentan är väl inte den muntraste, 75 procent brukar kugga. Men jag har gett mig den på att jag ska vara en av dem som klarar på första försöket! Och skulle jag missa har jag i alla fall gjort mitt allra bästa och förberett mig på bästa sätt. Men jävlar vad arg jag skulle bli. Jag skulle inte vara nådig, så för allas trevnads skull ska jag se till att fixa detta.

Ikväll blir det (surprise) mer Twilight. Jag skippar träningen idag för jag börjar känna mig hängig. Antingen håller jag på att bli sjuk, eller så har jag ovanligt brutal träningsvärk i hela kroppen. Jag hoppas på det senare, för sjuk har jag verkligen inte tid att vara. Och det händer mig då och då att jag råkar träna så jag får feber av träningsvärken dagen efter. Så bit ihop!

Kommentarer :

#1: mor

Nostalgigodis... Vi gömde påsar med jordgubbsskum bakom annat godis i affären för att det inte skulle ta slut...

skriven
#2: KAJSA

Hehe, har du också hamnat i "twilighthypen"? Edward och Bella va mitt knark efter jul! Sträckläsning, jatack. Kram kram

skriven
#3: mor

Jag måste nog ge mig och börja läsa Twilight jag också... Skicka hem en bok med Stina är du snäll.

skriven

Kommentera inlägget här :