En galen kväll

Ja, det kan man lugnt säga att gårdagen var... Istället för att dansa på Stallet natten lång gick Oskar och jag hem vid tolv efter att ha placerat kvällens värdinna i en taxi mot sjukhuset. Hon trampade snett och stukade foten (min teori) men fick så ont att hon ville åka in och röntga fall i fall. Jaja, lika bra antagligen.

Här kommer i alla fall lite bilder från kvällen.

Min outfit.


Hur ser vi ut?!


Försök två. Inte mycket bättre.


Oskar smälte in bra hos pojkarna.


Kärlek i köket.





Vackra Kani.


Inga kommentarer.


Kani, Ricco och någon jag glömt namnet på.


Grabbarna grus igen.



Emma, kvällens värdinna längst till vänster strax innan hon trampade snett...


Nu hade jag eg tänkt dra upp Oskar för en promenad runt sjön, men det ser ut som det ska börja regna när som. Hmm, promenaden får vänta, helt enkelt.

Kommentera inlägget här :