Fredag

Nu har jag precis betalt räkningar och gjort tillfällig adressändring på min dn-prenumeration. Jag funderade först på att ha tidningsuppehåll hela sommaren men eftersom eftersändningen är gratis och dn är en mycket bildande och bra tidning beslöt jag mig för att skicka den till Örkelljunga istället. Efter tio minuters strulande på nätet ringde jag kundtjänst. Det visade sig att Hjämsjövägen inte existerar i deras databas. Telefonisten undrade om det var tal om någon slags lantadress. Herregud. Nu är det fixat i alla fall och Hjälmsjövägen inlagd i dn:s databas.

I övrigt så älskar jag att bo i studentlägenhet såhär års. Ingen hyra över sommaren = mycket bra för ekonomin!

Nu ska jag in till stan en snabbis med tjejerna och resten av dagen blir det litteraturvetenskapluggande. Vid fem kommer Oskar, jag längtar!

Förresten, var rädda om varandra i sommarvärmen.

Kommentarer :

#1: Nilsson

Ha en underbar helg! Snart ses vi..!

skriven
#2: Emmah

Hoppas du får en fantastisk helg! Förresten, nu är det klippt! :)

skriven

Kommentera inlägget här :