Nyhetsmorgon med mera

Jag ägnade morgonen åt att läsa ut Bridget. Skönt! Ska bli riktigt kul att analysera den ur ett genusperspektiv så småningom... Fastnade även en lång stund framför Nyhetsmorgon med Thilde. Fasen vad bra hon är som programledare, Thilde de Paula. När Lasse håller låda orkar jag aldrig titta mer än en kvart... I övrigt gillar jag Jenny Östergren bäst, och Anders Kraft, även om den senare tenderar att ta över snacket i studion. I synnerhet gäller detta när han jobbar med Kristin. Haha, som ni förstår har jag ett nära förhållande till Nyhetsmorgons sex programledare. Såhär tycker jag om dem:

Jenny Östergren: +++++
Foto: TV4

Steffo: ++
Foto: TV4

Anders Kraft: ++++
Foto: TV4

Kristin Kaspersson: +++
Foto: TV4

Lasse Bengtsson: +
Foto: TV4

Thilde de Paula: +++++
Foto: TV4

Funderar på att sticka och träna en timme nu, för att sedan närläsa ett kapitel i Baskervilles hund. Suck, den senaste tiden har vi läst så sanslöst tråkiga böcker på litteraturvetenskapen. Jag menar, Sherlock Holmes, kan det bli värre? Till och med Moberg känns lättsam i jämförelse...

Kommentarer :

#1: Kajsa =)

Nööörd!

skriven

Kommentera inlägget här :